26 Mac 2012

KELAS DEKO STEAMBUTTERCREAM BERSAMA AYU

KELAS STEAMBUTTERCREAM DGN AYU DARI PUTRAJAYA...

 syiok sembang ngan ayu ni... kelakar pun ada..... hehehehe
ayu dari Putrajaya ni sanggup turun Seremban buat promosi coklat n kek dia kat sana... dia masuk booth kat Terminat One kalau tak silap liza....
sesiapa yang berminat nak join kelas coklat boleh cari ayu yer...  

alhamdulillah... lepas jer dia join kelas dekorasi kek ni, terus dapat tempahan....
 untuk pengetahuan semua yang berminat nak belajar... Kelas ni saya tak ajar baking yer... kelas ni akan diajar cara membuat 2 jenis buttercream, satu untuk buttercream salut kek dan buttercream khas untuk buat bunga.... kalau nak baking kek boleh belajar basic cake yer...
yang istimewa STEAMBUTTERCREAM CAKE ni.... ada 3 jenis bunga yang akan saya ajar... teknik untuk buatkan buttercream yang licin macam fondant akan saya tunjukkan... sebab kelas ni lebih kepada praktikal yer... semua nya akan dibuat sendiri.... saya cuma tunjukkan cara bagaimana nak buat.... 
ayu suka sangat dapat join kelas ni sebab dapat buat bunga sendiri... walaupun sebelum ni ayu pernah join kelas buat bunga ros... tapi teknik steambuttercream yang dia nak belajar...
alhamdulillah... semoga murah rezeki ayu....

terima kasih sebab sudi datang belajar ngan liza...
jika berminat nak tahu tentang detail kelas....
ada kat blog ni yer...
jika berminat boleh bagi date kat saya... saya akan check date tu ok ke tak...
sebab kena tengok time chintaku ada... coz senang dia nak ngasuh anak2... 
telefon saya untuk pertanyaan tentang kelas
019-4741805

Tiada ulasan:

i FOLLOWWWW

AYAT SERIBU DINAR

AYAT SERIBU DINAR

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RN IDEAL ENT

"RN ideal" sempena nama aku dan cintaku... telah ditubuhkan pada tahun 2008 dan 2009 baru diperkenalkan di laman blog. Kami menerima tempahan pelbagai jenis kek dan cupcake untuk semua jenis majlis seperti majlis perkahwinan, majlis harijadi, pertunangan, sebagainya dan mengikut tema yang dikehendaki....... bolehlah jengok dan cuci mata dulu... kalau dah berkenan boleh order sekarang... ~BUMIPUTRA ~ FRESHLY BAKED ~ HALAL~ ...RN IDEAL ENTERPRISE(PG0214179-P)since 2008...

Viewer from 24-03-2010

FONDANT WEDDING CAKE

FONDANT WEDDING CAKE