09 Oktober 2012

TAT BUAH UTK DOORGIFT

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ 
 salam ceria buat semua
TEMPAHAN DARI EYMA
doorgift tat buah 
box n riben kuning

HARGA SEBIJI TAT BUAH PELBAGAI BENTUK 
RM1.00 sebiji
TIDAK TERMASUK KOTAK DAN RIBEN
HARGA BOLEH DIRUNDING UNTUK TEMPAHAN YANG BANYAK


1 BOX ADA 35pcs tat nenas RM50 SAHAJA...bgantung pd b0x n rben
untuk tempahan sila hubungi 019-5720120
jika berminat untuk belajar tat nenas pelbagai bentuk
RM150 seorang
lokasi KLANG, tapi hujung tahun 2012 atau awal tahun 2013 lah...
insyaallah... sekarang saya tengah berkemas n packing brg2 nak pindah.... KELAS DI BANDAR KINRARA, saya dah stop yer... umah sewa yang buat kelas tu saya dah bagi balik kat tuam umah
tunggu kat umah saya pula nanti untuk buat kelas...
terima kasih...

i FOLLOWWWW

AYAT SERIBU DINAR

AYAT SERIBU DINAR

Catatan Popular

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RN IDEAL ENT

"RN ideal" sempena nama aku dan cintaku... telah ditubuhkan pada tahun 2008 dan 2009 baru diperkenalkan di laman blog. Kami menerima tempahan pelbagai jenis kek dan cupcake untuk semua jenis majlis seperti majlis perkahwinan, majlis harijadi, pertunangan, sebagainya dan mengikut tema yang dikehendaki....... bolehlah jengok dan cuci mata dulu... kalau dah berkenan boleh order sekarang... ~BUMIPUTRA ~ FRESHLY BAKED ~ HALAL~ ...RN IDEAL ENTERPRISE(PG0214179-P)since 2008...

Viewer from 24-03-2010

FONDANT WEDDING CAKE

FONDANT WEDDING CAKE